Nagyon örülünk annak, ha akivel együttműködünk megírja nekünk a tapasztalatait, meglátásait a munkánkról, rólunk. Az még nagyobb öröm számunkra, ha mindezt megoszthatjuk Önnel is. 

Olvasson el sikertörténeteket: valós cégekről, valós emberekről, valós megoldásokról, de név és cégnév nélkül. Nem titok kinek a sikertörténetét olvassa, de a Könyvelő-Online diszkrét cég. Ezért ha személyesen találkozunk, mindent megtudhat a sikertörténeteket takaró cégekről is. Akár találkozhat is velük személyesen.

Az irodavezető aki megmentette a céget!

Amikor a Céghez kerültem általános irodavezetői feladatokra számítottam, de hamar rá kellett jönnöm, hogy ez nagyobb kihívás lesz. A cég akkoriban egy nagyon nehéz időszakát élte meg… 

Először is meglepve tapasztaltam, hogy a legfontosabb nyilvántartások, pénzügyi mozgások, fontos adminisztrációk szinte kőkorszaki módon voltak rögzítve: füzetbe. (!) Az alkalmazottak, kollégák között széthúzást tapasztaltam és motiválatlanságot, ami egyenese út volt a káoszba. Nem voltak megbízható pontok, amelyekhez lehetett volna viszonyítani.

Kaotikus állapotok jellemezték a céget. Aki élt már meg hasonlót tudja, miről beszélek.

A káoszból egyetlen kivezető út van: a rend. Ekkor már tudtam, hogy amire itt szükség lesz, az egy kifejezetten erre a cégre szabott rendszer. Nem általános, nem kisebb, nem nagyobb, hanem pontosan erre a cégre szabott legyen, mint egy jó öltöny. 

Egy hónappal később, szinte az utolsó pillanatban pottyant az égből az ölembe, a Könyvelő Online, szinte végszóra. 

Az ember, ha sokat csalódik, az utolsó reményszálba kapaszkodik. Ha ez nem jön be, akkor nincs tovább. Nem volt más esélyünk: 19-re lapot húztunk, vettem egy mély levegőt és Rájuk bíztuk magunkat. 

Elindultunk egy logikusan felépített útvonalon ahol lépésről lépésre körvonalazódott egy rendberakó folyamat váza, kis szögekkel jelezve, hogy hová lehet még akasztani és honnan lehet leakasztani terheket, úgy hogy a biztonságos egyensúlyunk megmaradjon, a többi már csak rajtunk múlik…

Elsődleges célunk volt olyasmibe fektetni időt, pénzt és energiát, ami a cég számára a leghatékonyabb és a legjobb eredményt hozza. 

Előtte gyakran bosszantóan haszontalan, de nélkülözhetetlen feladatokra voltam kénytelen sok időt elpazarolni és ettől folyton enervált voltam. Egy-egy felmerülő probléma esetén sokszor igazi nyomozásba kellett kezdenem, hogy hol is lehet a hiba forrása. Ekkor tudatosult bennem, hogy egy irodavezetőnek nem szabad beleveszni a napi feladatok megoldásába, hanem a hatékonyságra kell törekedni.

Az új rendszernek köszönhetően ma már elég pár perc és egy 45 X 15 cm-es felület (a klaviatúrám) és varázsütésre előttem lesz bármi, amire szükségem van. Ügyféltörzsek, statisztikai adatok, pénzügyi kimutatások, készletek és még sorolhatnám… Könnyen és gyorsan kezelhető, ésszerűen van felépítve.

A legnagyobb kincsnek a felszabaduló időt tartom, ami lehetőséget ad olyan feladatok átgondolására és megoldására, amelyek előtte láthatatlanságba burkolózva azt a hamis látszatot keltették, mintha nem is lennének. 

Szerintem erre a rendszerre sok cég vezetőjének szüksége lenne, de azoknak is, akik most indítanak vállalkozást, aki nyitott arra, hogy vállalkozását kevesebb energiával működtesse, és akik fejlesztenének, de bizonytalanok, melyik irányba nyissanak.

Én szívből ajánlom őket….

A cégvezető, aki többször újrakezdte

Szüleimnek sikeres vállalkozása van, a mellettük tanultak, tapasztaltak alapján indítottam el 2004-ben a vállalkozásomat.

Természetesen a vezetésében sokat segített az édesapám, de néhány felmerülő problémára az Ő gyakorlata, tapasztalata, tanácsai ellenére sem tudtam hatékony megoldást találni. Mik is voltak ezek?

  • A legügyesebb alkalmazottaim konkurens vállalkozást indítottak, elvíve az ügyfélköröm fontos részét. Ezekről az ügyfelekről, vevőkről csak kevés információm volt, ezért nem tudtam megtartani, visszaszerezni őket.
  • A piaci verseny miatt csökkent az árrés és növekedtek a költségek. Az adminisztrációm (könyvelésem) mutatta ezeket, de a dolgozók egyéni teljesítményét, a hatékonyságot nem tudtam mérni, ezért soha nem tudtam pontosan, hol szállnak el a költségek.
  • A régi könyvelőm nem látta a cég működését, így tőle csak annyi információt kaptam (havonta egyszer-kétszer), hogy mikor mit kell befizetnem az államnak. Nem tudtam jól tervezni, volt úgy, hogy az adófizetés pár hónapra felborította a likviditásomat.
  • Szinte az egész életem a cégnél éltem le, egyre többet, kora hajnaltól késő estig dolgoztam. Mégis úgy éreztem, hogy a problémák a fejemre nőnek. A rengeteg munka ellenére nem nőtt a nyereségem. Azt láttam, hogy a vállalkozásom egy helyben topog.
  • Tudtam, hogy változtatni kell. A könyvelőmben megbíztam, hosszú évek óta hiba nélkül dolgozott. De legtöbbször már későn sikerült felfedeznem, hogy hol folyik el a pénzem.

Ebben az időszakban találkoztam a Könyvelő-Online Kft. csapatával. Nem új könyvelőt akartam, ezért több megbeszélés alatt sikerült csak megállapodnunk a közös munkában.

Azt ígérték, hogy a rendszerükkel újra nőni fog és eredményes lesz a cégem. Eleinte idegenkedtem attól, hogy mindent „látnak” a vállalkozásomban, de néhány hónap alatt kiderült, hogy ez hasznos számomra, mert egy váratlan helyzetnél nem kell értékes időt veszítenem azzal, hogy „képbe hozzak” egy szakértőt. 

Mindent megtesznek, hogy növeljem a nyereséget, ha valahol problémát tapasztalnak jelzik és tanácsot is adnak arra, hogy tudunk olyan folyamatot kialakítani, ami megakadályozza a probléma ismételt felbukkanását. Ajánlásaikra folyamatosan tudok támaszkodni, hiszen az információk ismeretében azonnal tudnak egy-egy probléma megoldására, elkerülésére javaslatot tenni. Segítségükkel egyszerű eszközökkel sikerült az adófizetési kötelezettségeim is előre tervezhetővé tenni. A beszerzések és szállítások tervezésével sikerült az Áfa fizetéseimet előre tervezhetővé tennem, optimalizálnom. 

Összességében elmondhatom, hogy az elmúlt több, mint egy év tapasztalatai számomra azt bizonyították, hogy a cégemben a segítségükkel kiépített folyamatok és az általuk hozott szoftver révén rend lett. A cég miden területére kiterjedő, naprakész információk, a döntéseimet megkönnyítő elemzések és javaslataik jelentősen hozzájárultak a cég ugrásszerű fejlődéséhez. Most napi néhány órai munkával vezetem a céget. Jelentősen nőtt a forgalmam és sokkal hatékonyabban dolgozunk. Ez természetesen növelte a nyereséget is.

Személyes tapasztalataim alapján ajánlom az Ön figyelmébe a Könyvelő-Online Kft. egyedülálló szolgáltatásait. Szívesen találkozom Önnel is és elmondom a tapasztalataimat.