Mi a különbség a hagyományos könyvelés és a cégoptimalizálás között?

A hagyományos könyvelés csak utólag dolgozza fel és rögzíti az Ön cégének adatait a hozzánk hetente/havonta/negyedévente eljuttatott anyagok alapján. Így Ön csak a papírok lekönyvelése után fog adatokat kapni cégéről, az eseményeket csak követni tudja.
A cégoptimalizálás keretében használt vállalatirányítási rendszerbe folyamatosan bekerülnek az adatok, így mindig képet kap cége aktuális helyzetéről. Tervezni, dönteni aktuális adatok alapján tud, nem pedig cégének egy hónappal/negyedévvel korábbi állapota alapján.

Mikor érdemes hagyományos könyvelésről cégoptimalizálásra váltani?

Ha ezek közül Önnél több is fennáll:
A havi fizetendő ÁFA meghaladja a 300.000Ft-ot.
Többféle programot használ (készletnyilvántartó, számlázó…), különböző excel táblázatokban és kockás füzetekben gyűjti az adatokat és úgy érzi, ennél hatékonyabb megoldás kell.
Több üzlete, telephelye van.
Mérni akarja munkatársai teljesítményét.
Csökkenteni szeretné készleteit jobb vevőkiszolgálás mellett.
Rendszeresen előforduló likviditási problémái vannak.
Naprakész vevő/szállító egyenlegekre van szüksége.
Tudni akarja, hogy melyik tevékenysége/terméke hogy jövedelmez.
Ha úgy érzi, hogy már nem látja át cége tevékenységét, átcsapnak a feje fölött a hullámok.
Lehetősége lenne növekedni, de a munkatársak nem tudják követni a változásokat.

Milyen üzleti folyamatokban tudnak nekem segíteni?

Cégünk főleg az irodai munka, könyvelés, kontrolling, kis-, és nagykereskedelem, készletgazdálkodás, gyártás, beszerzés, minőségbiztosítás, pályázatírás teljes területén tud stratégia partnerként együtt dolgozni Önnel és cégével. Az optimalizálás minden területen eredményt hoz, ami Önnek profitot jelent.

Minden céget lehet optimalizálni?

Tapasztalatunk szerint nincsen olyan cég, amely tökéletesen működik. Így minden cég működését lehet optimalizálni, lehet a működésén javítani. Az Önén is.

Hogyan lehet optimalizálni?

Egy személyes konzultáció alkalmával (mely ingyenes) megbeszéljük Ön mely területeken szeretne javítani. Előre nem tudjuk megmondani, hiszen nem ismerjük a cégét. Ide kattintva máris megbeszélhetjük.

Pontosan milyen területeken optimalizálnak?

Számtalan területet lehet hatékonyabbá tenni. A legfontosabbak a következők: az információ napra készsége, jogszabályi változások, veszteség elkerülése, nyereség növelése, a cég biztonsága, a tervezhetőség, beszerzés, gyártás, értékesítés, készletgazdálkodás. Önnek melyik a legfontosabb? Kattintson, és mondja el most!

Milyen hátrányai vannak az optimalizálásnak?

Az optimalizálás elképzelhető, hogy eleinte „hátránnyal” jár. Hiszen a változás átmenetileg többlet munkával, kényelmetlenséggel járhat, mert a munkatársait (gyakran) kimozdítjuk a komfortzónájukból. Elképzelhető, hogy a folyamat szervezése során egyes munkatársak ellenállását váltjuk ki, de ezek rövid ideig tartanak. Tapasztalatból tudjuk, hogy a pozitív változások miatt a legtöbb munkatárs érteni és szeretni fogja az új rendszert.

Megengedhetem-e magamnak?

Cégünk havi díjért és együtt kitűzött, meghatározott célokhoz kötött sikerdíjért dolgozik. Bizonyosak vagyunk benne, hogy megtaláljuk a közös célt és a remek ár érték arányt. Meglévő partnereinknek megéri velünk dolgozni. Erről Ön is meggyőződhet.

Miért érdemes együtt dolgoznom Önökkel?

Mert nem csak egy könyvelőiroda vagyunk, hanem az ideális könyvelőiroda és tanácsadó csapat. Megkönnyítjük a mindennapi munkáját  és hatalmas versenyelőnyre tehet szert ha minél hamarabb dönt. Megérjük a pénzét.

Milyen üzleti folyamatokban tud a cég segíteni nekem?

Cégünk az irodai munka, a kontrolling, kis- és nagykereskedelem, beszerzés, értékesítés, gyártás, könyvelés teljes területén mindenben tud stratégia partnerként együtt dolgozni Önnel és cégével.

Mindenképp el kell vinnem Önökhöz a könyvelésemet?

Ahhoz, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni ez elengedhetetlen. Nem pillanatfelvétel alapján dolgozunk, az együttműködés folyamatos. Nincs más mód arra, hogy lássuk a cégében zajló optimalizálandó folyamatokat.

Van e az együttműködést kizáró ok?

Egyetlen ilyen ok lehet: ha Ön úgy dönt, hogy nem szeretne változtatni, hiszen a közös munka változásokkal járhat. Egyébként ideálisak vagyunk minden KKV számára, legyen az néhány fős kisebb, de fejlődni akaró cég, vagy egy nagyobb, akár száz fős KKV.

Ha Önök mellett döntök mit nyerhetek?

Kedvező áron dolgozunk, egy nagyszerű programmal a háttérben. Azt, hogy pontosan milyen előnyei származnak még, szívesebben mondjuk el személyesen. Találkozunk?

Szükséges e valamit fejlesztenem ha szeretnénk együttműködni?

Minden esetben arra törekszünk, hogy Önnek ne kelljen szükségtelen fejlesztést eszközölnie: ezért kivétel nélkül igyekszünk a már meglévő erőforrásokkal dolgozni. Elképzelhető, hogy tanácsadói szinten javaslunk beruházást, melyek gyorsítják a pozitív folyamatokat, ám az nem lesz megterhelő, és  megtérülési ideje rövid. Találkozunk?

Hogyan tudunk találkozni?

Hívja munkaidőben telefonszámunkat  (06-30-264-20-03 Rácz Györgyi) vagy írjon emailt (info@konyvelo-online.hu). Esetleg kattintson ide!

Lenne még kérdésem a találkozás előtt, hogyan tehetem fel?

Hívja munkaidőben telefonszámunkat: 06-30-264-20-03 Rácz Györgyi, szívesen válaszolunk minden kérdésre.