cegoptimalizalas

Mikor érdemes hagyományos könyvelésről cégoptimalizálásra váltani?

Ha ezek közül Önnél több is fennáll:
A havi fizetendő ÁFA meghaladja a 300.000Ft-ot.
Többféle programot használ (készletnyilvántartó, számlázó…), különböző excel táblázatokban és kockás füzetekben gyűjti az adatokat és úgy érzi, ennél hatékonyabb megoldás kell.
Több üzlete, telephelye van.
Mérni akarja munkatársai teljesítményét.
Csökkenteni szeretné készleteit jobb vevőkiszolgálás mellett.
Rendszeresen előforduló likviditási problémái vannak.
Naprakész vevő/szállító egyenlegekre van szüksége.
Tudni akarja, hogy melyik tevékenysége/terméke hogy jövedelmez.
Ha úgy érzi, hogy már nem látja át cége tevékenységét, átcsapnak a feje fölött a hullámok.
Lehetősége lenne növekedni, de a munkatársak nem tudják követni a változásokat.

A hagyományos könyvelés a cégvezetők sok kérdésére nem, vagy nem azonnal ad választ. Azért, hogy Ön teljes képet kapjon cégéről, egyszerű, áttekinthető folyamatokra, jól kialakított mérési, ellenőrzési pontokra van szüksége, amit egy testre szabott vállalatirányítási rendszer fog össze. Ez a rendszer a könyvelési adatokon túl is nyújt információkat Önnek: pl. milyen a dolgozók, az üzletkötők teljesítménye, mennyi a bolt forgalma, mennyi a pillanatnyi készlete, mennyivel tartoznak Önnek a vevői és mikor, kinek és mennyit kell fizetnie, mennyi az árrése egy adott időszakban akár vevőnként, termékenként, vagy egy projekt éppen mekkora költségnél tart, stb.

Egy jól működő, hatékony rendszerben az irodai munka, a könyvelés, a pénzügy, a kis-, és nagykereskedelem, a készletgazdálkodás, a gyártás, a beszerzés, a minőségbiztosítás területein lévő adatok és információk egységes rendszerben gyűlnek össze és bármikor, bárhonnan elérhetők interneten keresztül.

Önnek már most is rengeteg adat áll rendelkezésére különböző formában: a könyvelője egy szoftverben rögzíti a számlákat, egy számlázó programmal készülnek a számlái, az ügyfelei adatait is nyilvántartja, a készletet is vezeti egy excelben vagy készletnyilvántartó programban és még sok táblázatot vezet pl. a kintlevőségeiről vagy a szabadságokról.
A különböző szoftverek, táblázatok és kockás füzetek helyett egy egységes rendszer kiküszöböli a többszörös és felesleges adatrögzítést. Ezzel megtakaríthat munkát, pontos és azonnali információt kaphat.
Egy komplex rendszer bevezetése és testre szabása az Ön vállalkozásának méretétől és szervezettségétől függő folyamat ami néhány naptól akár több hónapig is eltarthat. Van olyan partnerünk, ahol két nap elteltével működött a rendszer.

Már a bevezetés során is tudunk munkafolyamatokat optimalizálni. Az egységes rendszerben lévő adatokat elemezve pedig még tovább tudjuk javítani a hatékonyságot.

Cégoptimalizálásnak nevezzük a folyamatot, ami a vállalatirányítási rendszer bevezetésével kezdődik és az abból kapott adatokra támaszkodva folyamatosan zajlik és általa az Ön cége hatékonyabb lesz.

Kiderül, hol vannak szabad kapacitások, hol vannak szűk keresztmetszetek. Megszűnik az, hogy egy adatot több ember többször rögzít különböző célokra. Azt, hogy melyik adathoz ki férhet hozzá a rendszer menüjében szabályozhatjuk.

Általában befektetés nélkül nincs haszon. De az, hogy mekkora befektetés kell és az mennyi idő alatt térül meg az Ön döntésén múlik. Egy vállalatirányítási rendszer megvásárlása legalább 7 számjegyű beruházás. Ezen felül kell még kifizetni a bevezetés költségeit.
A mi megoldásunk radikálisan csökkenti az Ön induló költségeit. Nem kell megvásárolnia a rendszert, annak használatát minimális havidíjért biztosítjuk Önnek. Ezzel máris jelentős (akár több milliós) összeget takarít meg.
Egy vállalatirányítási szoftver bevezetése és működtetése 3 féle költséggel jár: beszerzés, bevezetés és működtetés. Lehet, hogy viszonylag olcsón megvehet egy szoftvert, azonban a bevezetés és a későbbi változtatások, konzultációk, módosítások díja már egy év alatt is meghaladhatja a kezdeti megtakarítást.
Mi nem szoftvert értékesítünk, a rendszert ingyen biztosítjuk Önnek. A bevezetésnél is csak a költségeinket számítjuk fel. A rendszer egy eszköz a közös munkánkhoz. Közös érdekünk, hogy minél jobban és minél hamarabb jól működjön. Nem a szoftver eladásából és support óradíjakból van a fő bevételünk, hanem a szolgáltatásunk versenyképes havidíjából és a sikerdíjakból.

Az a filozófiánk, hogy egy cégben a folyamatoknak optimálisan kell működniük. Nem a gombhoz igazítjuk a kabátot: nem akarunk felesleges változásokat csak azért, hogy a vállalatirányítási rendszert “kiszolgáljuk”. Csak annyit változtatunk a folyamatokon, hogy a cégnél összességében nőjön a hatékonyság.

Mikor válassza a mi megoldásunkat?
– A növekedéshez gyors döntésekre van szüksége.
– Pontosan akarja elszámoltatni a kollégáit: készletek, költségek, kiadások, bevételek.
– Javítani akarja a likviditását.
– Nem akar több meglepetést, hogy váratlanul megterhelő mértékű ÁFÁ-t kell befizetnie.
– Nem akar több milliós vállalatirányítási szoftvert vásárolni.

Hívjon minket, egy telefonhívás még semmire nem kötelezi!

06-20-934-2416 Szoó Csaba

06-30-264-2003 Rácz Györgyi

06-70-457-3924 Orgoványi Tamás

ko_button2